Aduan Baharu

Anda boleh mengemukakan aduan mengenai perkhidmatan telekomunikasi yang bukan berkaitan dengan rangkaian kepada Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia (CFM). Ini termasuk syarikat penyedia perkhidmatan yang memberikan Perkhidmatan Mudah Alih, Internet, Televisyen dan Radio.

Kami adalah sebuah badan kawal selia kendiri dan bebas, yang ditetapkan oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (MCMC), selaku pengawal selia Industri Komunikasi dan Multimedia di Malaysia. Sebagai pengguna, anda berhak untuk mendapat perkhidmatan yang memuaskan daripada penyedia perkhidmatan anda. Pengguna boleh menggunakan perkhidmatan kami secara PERCUMA.

Aduan anda boleh dikemukakan melalui:

Portal aduan : aduan.mcmc.gov.my
Emel : [email protected]
Talian MCMC Consumer Care Centre: 1800-188-030

Sila Imbas Kod QR ini untuk membuat sebarang Aduan.

Kami terima aduan berkaitan perkhidmatan telekomunikasi seperti berikut: